Astrasat

Mijn winkelwagen

COVID-19 Update 15 December 2020

Beste gewaardeerde klant,

Vanwege de nieuwe maatregelen om het coronavirus tegen te gaan zijn wij momenteel deels gesloten, ten minste t/m 19 januari. U kunt uiteraard uw producten online bestellen of langskomen op afspraak voor het volgende:

Groothandel
1. Business to Business
Wij zijn open voor Business to business maar raden u aan om uw bestelling via onze webshop te doen. Mocht u toch willen langskomen, dan verzoeken wij u om een afspraak te maken via 0648950820.

Reparatie
2. Online aanmelden
Kan ik mijn product laten repareren? Ja, dat is mogelijk. Maak uw reparatie aan via https://www.astrasat.nl/product-reparatie en geef aan of u hem komt langsbrengen. Mocht uw reparatie klaar staan dan bellen wij u op om te informeren dat uw reparatie klaar is en maken we een afhaal afspraak met u.
2.1 Reparatie in Showroom
Let op: Alleen op afspraak. U brengt uw product naar onze showroom voor reparatie. Mocht uw reparatie klaar zijn dan word u gebeld door een van onze medewerkers om uw product weer op te halen.
2.2 Vragen omtrent uw reparatie?
Voor vragen over uw reparatie kunt u mailen naar [email protected] of via WhatsApp (Alleen berichten: (https://wa.me/+31622642191) ) o.v.v bon nummer of reparatie nummer.

Overige
3. Webshop order afhalen
Producten bestellen op onze webshop en liever afhalen in de showroom? Dat is mogelijk, uitsluitend op afspraak.
4. Technische vragen
Heeft u een technische vraag of heeft u technische ondersteuning nodig? Onze specialisten staan voor u klaar. U kunt ons ook een berichtje sturen via Mail ([email protected]) of WhatsApp (https://wa.me/+31622642191). U krijgt binnen 48 uur een reactie.

Wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus in Nederland nauw in de gaten. Daarom blijven wij alert op de genomen maatregelen en adviezen vanuit het RIVM en de Nederlandse Overheid.

Bedankt voor uw begrip en uw medewerking,
Team Astrasat

© 2010 - 2018 Astrasat Discount B.V.